Hobbymarkety

Informace z hobbymarketů

„Pusť se do svého projektu“! Nová komunikační kampaň Hornbachu vyzývá k aktivní realizaci projektů

Napsal admin • Srp 25th, 2010 • Rubrika: HORNBACH

Společnost Hornbach představila novou komunikační kampaň s názvem „Pusť se do svého projektu“, ve které vyzývá všechny kutily, aby se sami pustili do realizace úprav svých bytů, domů či zahrad. Hornbach, osvědčený specialista a spolehlivý partner pro všechny, kdo se plánují vrhnout do rekonstrukcí a jiných stavebních úprav, je iniciátorem. Reklamní kampaň běží od začátku srpna v Německu a Rakousku. V České republice a v dalších zemích, kde má Hornbach zastoupení, odstartovala v polovině srpna.
„Kutil, hlavní hrdina, vstupuje do místnosti, kde se odlupuje pás staré tapety. Souběžně se za jeho zády formuje imaginární skupinka lidí nejrůznějších profesí (rybáři, lékaři, kovbojové, sportovci), kteří vyjadřují pomocí citoslovcí „Oh, oh“ údiv a leknutí nad daným stavem. Seskupení jen letargicky přihlíží a lituje vzniklou škodu. Zcela jinak k dané situaci přistupuje kutil hrdina. Přiloží ruku k dílu, strhne pás tapety ze stěny a pustí se do práce. Příběh končí záběrem na pyšného a spokojeného kutila v čerstvě zrenovovaném obývacím pokoji“ přibližuje nový spot Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu, a dodává: „V originálním spotu se snoubí ambice a cílevědomost spolu s humorem a nadsázkou.“
Nová televizní kampaň společnosti zobrazuje více než čistě kutilskou tematiku a motivační situaci. Mnohem zřetelněji zde zachycuje širší každodenní problém, že lidé mají tendenci odkládat úkoly, které mají být vyřízeny. Společnost Hornbach ve spotu vyzývá všechny, nejen kutily, aby byli aktivní, chopili se iniciativy, vzali na sebe odpovědnost a pustili se do práce. Reklamní kampaň bude podpořena také inzeráty v tištěných médiích a rozhlasovými spoty.
Televizní spot byl natočen koncem června v Bukurešti v Rumunsku a režíroval jej Nico Be-yer. Produkci zajišťovala společnost Partizan, Berlin.
Doplňující informace o kampani:
Titul: „Vyberte si svůj projekt.“
Název spotu: „Oh, oh“
Délka : 30 sekund hlavní spot, 20 sekund kratší spot
Hlavní médium: TV
Období: Vysílání od 1. srpna 2009, v České republice od 15. srpna 2009
Agentura: Heimat, Berlin
Produkce: Partizan, Berlin
Producent: Moritz Merkel

Štítky: , , ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku