Hobbymarkety

Informace z hobbymarketů

Hornbach přispěje k záchraně stromů v alejích

Napsal admin • Srp 25th, 2010 • Rubrika: HORNBACH

Občanské sdružení Arnika, jehož projekt „Zachraňme stromy v alejích“ zvítězil v soutěži Hornbachu „Pusť se do svého projektu“, zahájilo v druhé polovině listopadu u obce Žižkovo Pole na Vysočině natírání stromů v alejích. Projekt Arniky je jedním z 10 vítězných nápadů, jejichž realizaci společnost Hornbach podpoří materiálem a pracovními pomůckami.
Natření téměř tří set stromů proběhne ve dvou vlnách a bude se na něm podílet více než 50 dobrovolníků. Stromy v aleji budou nastříkány bílou, ekologicky nezávadnou barvou. Díky vítězství v soutěži společnosti Hornbach tak budou stromy v aleji, jež byla prohlášena za památkově chráněnou, zachovány, a navíc v bílém kabátě výrazně přispějí ke snížení počtu dopravních nehod.
Občanské sdružení Arnika obdrželo k realizaci svého projektu bílou nátěrovou barvu, pracovní rukavice, ochranné obleky a kovové kartáře na očištění kmenů před nástřikem barvy. „Velkým pomocníkem je pro natěrače také elektrocentrála (benzínový mobilní motor na výrobu elektřiny). K té se připojuje kompresorové zařízení, kterým se barva stříká na kmeny,“ říká Jana Vágnerová, vedoucí jihlavské pobočky sdružení Arnika.
Soutěž „Pusť se do svého projektu“ vyhlásila společnost Hornbach v létě a pomocí ní hledala 10 nejbláznivějších projektů ve všech evropských zemích, kde má firma své zastoupení. Vítězné týmy mají na uskutečnění svého záměru čas až do začátku roku 2010. Na webových stránkách příslušné země (v České republice na adrese www.hornbach.cz) můžete průběžně sledovat, jak realizace projektu v dané zemi probíhá. „Jsme velice rádi, že se v soutěži umístil projekt také z České republiky. Se sdružením Arnika se nám spolupracuje výborně a jsme potěšeni, že se pustili do akce s takovou vervou a nadšením,“ říká Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu v České republice.
O společnosti
Skupina HORNBACH je jedním z největších provozovatelů stavebních a zahradních marketů v Evropě. Firma v současnosti provozuje 129 velkoplošných marketů v devíti zemích, z toho 6 v České republice. Mezi další země, ve kterých Hornbach působí, patří Německo (92 prodejen), Rakousko, Nizozemsko, Švýcarsko, Švédsko, Slovensko, Lucembursko a Rumunsko.
Stavební a zahradní markety HORNBACH v České republice mají velikost zhruba 20 000 čtverečních metrů. Této velikosti nedosahuje žádný jiný konkurent v Evropě. Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou zcela zaměřeny na projektově orientované zákazníky a profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a tím je cenovým lídrem v oboru. Vysokou kvalitu poradenství a výborný servis firmě potvrdily četné nezávislé testy a studie.
Rodinná firma s kořeny ve Falcku v jižním Německu byla založena v roce 1877. V roce 1987 firma poprvé vstoupila na burzu. S pionýrskými výkony jako s prvním stavebním a zahradním marketem (1968), prvním megamarketem (1980) a prvním stavebním marketem s drive-in (2003) HORNBACH neustále nově prokazuje svou inovační sílu. V roce 2001 uzavřel Hornbach strategické partnerství s britským obchodním koncernem Kingfisher.

Štítky: ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Comments are closed.