Hornbach rozdal v soutěži na Facebooku 16 iPodů
Napsal admin • Srp 25th, 2010 • Rubrika: HORNBACHSpolečnost Hornbach vyhlásila v rámci svých marketingových aktivit na Facebooku vánoční soutěž o 16 iPodů. Soutěžilo se „nejhorší“ vánoční dárek. Výhra čekala na toho, kdo nejvtipnějším a nejoriginálnějším způsobem popsal svůj příběh o nejnevhodnějším dárku a získal nejvyšší počet hlasů. Do soutěže se zapojili téměř všichni fanoušci. Hornbach jich má celkem 4 370.
Na prvním místě se umístil vánoční dárek v podobě mobilního telefonu, který nefungoval. Tento příspěvek získal celkem 322 hlasů. Mezi dalšími 16 oceněnými byla například dvě živá růžová prasátka, svíčka v podobě anděla či koště místo elektrické kytary. „Vánoční hra o iPody byla velice úspěšná a soudě podle ohlasů našich fanoušků se líbila. Určitě to není poslední soutěž, kterou jsme pro naše příznivce připravili, říká Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu pro Českou a Slovenskou republiku.
Společnost Hornbach si svůj profil na Facebooku (Hornbach CZ) založila letos v létě. Kromě informací pro své zákazníky o zajímavých akcích na prodejnách Hornbach jsou zde umístěna také povedená reklamní videa či zajímavé fotky, a to nejen z dílny Hornbachu. Fanoušci společnosti mohou na zdi profilu také diskutovat s odborníky z Hornbachu a ptát se je na užitečné rady. Samozřejmostí jsou informace o všech prodejnách Hornbachu v České republice.
O společnosti
Skupina HORNBACH je jedním z největších provozovatelů stavebních a zahradních marketů v Evropě. Firma v současnosti provozuje 129 velkoplošných marketů v devíti zemích, z toho 6 v České republice. Mezi další země, ve kterých Hornbach působí, patří Německo (92 prodejen), Rakousko, Nizozemsko, Švýcarsko, Švédsko, Slovensko, Lucembursko a Rumunsko.
Stavební a zahradní markety HORNBACH v České republice mají velikost zhruba 20 000 čtverečních metrů. Této velikosti nedosahuje žádný jiný konkurent v Evropě. Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou zcela zaměřeny na projektově orientované zákazníky a profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a tím je cenovým lídrem v oboru. Vysokou kvalitu poradenství a výborný servis firmě potvrdily četné nezávislé testy a studie.
Rodinná firma s kořeny ve Falcku v jižním Německu byla založena v roce 1877. V roce 1987 firma poprvé vstoupila na burzu. S pionýrskými výkony jako s prvním stavebním a zahradním marketem (1968), prvním megamarketem (1980) a prvním stavebním marketem s drive-in (2003) HORNBACH neustále nově prokazuje svou inovační sílu. V roce 2001 uzavřel Hornbach strategické partnerství s britským obchodním koncernem Kingfisher.
admin je
Email na autora | Všechny články od admin